Volltext-Downloads (blau) und Frontdoor-Views (grau)
  • Treffer 8 von 10
Zurück zur Trefferliste

The Market for Organic Canned Tomatoes in Germany and the United States

  • This market research paper has been prepared under the supervision of Prof. Dr. Wolfgang Veit of TH Köln and Prof. Dr. Carol Scovotti of University of Wisconsin-Whitewater in the course of the inter-university cross-border collaboration student research project “Export Opportunity Surveys (EOS)”. This study explores organic canned tomatoes export opportunities to the German and US markets.

Metadaten exportieren

Weitere Dienste

Teilen auf Twitter Suche bei Google Scholar

Statistik

frontdoor_oas
Metadaten
Verfasserangaben:Iva Agova, Aida Aulbekova, Karolina Blinova, Ann-Kristin Bruns, Ekaterina Filina, Jason Goede, Melissa Halvorson, Björn Künstlinger, Bixiang Zhao, Valentina Zorza
URN:urn:nbn:de:hbz:832-epub4-8987
Schriftenreihe (Bandnummer):EOS Series (2/2015)
Dokumentart:Arbeitspapier
Sprache:Englisch
Datum des Hochladens:03.08.2016
Freies Schlagwort / Tag:EOS; Export Opportunities; Germany; Market Research; Tomatoes; USA
Seitenzahl:79
Fakultäten und Zentrale Einrichtungen:Wirtschafts- und Rechtswissenschaften (F04)
Open Access:Open Access
Lizenz (Deutsch):License LogoCreative Commons - Namensnennung-Keine kommerzielle Nutzung-Weitergabe unter gleichen Bedingungen